Anti-Virüs ve Güvenlik Duvarı hatalarını nasıl çözebilirsiniz?

Anti-Virüs ve Güvenlik Duvarı hatalarını nasıl çözebilirsiniz?

Nasıl çözebilirsiniz?
  1. Windows Güvenlik Duvarı/Anti-Virüs/Güvenlik Yazılımınızda Lumion’a izin verin. Bu aşamada yardıma ihtiyacınız varsa güvenlik yazılımı üreticisiyle iletişime geçebilirsiniz.
  2. Lumion’a izin vermede sorun yaşıyorsanız, üçüncü parti güvenlik yazılımınızda Lumion’un aşağıdaki portlara erişim iznini kontrol edin.  Bilgi Bankası: Lumion’un hangi domain ve portlara erişmesi gerekir? 
  3. Windows Defender ve Windows Güvenlik Duvarı’nda Lumion’a izin verin. Bilgi Bankası: Windows Defender ve Windows Güvenlik Duvarı’nda Lumion’a nasıl izin verebilirsiniz?
  4. Sorunun devam etmesi halinde istenilen bilgileri ve dosyayı uploads@lumion.com adresine iletin.
    1. Yaşadığınız bağlantı sorununun açıklaması.
    2. Aldığınız hatanın ekran görüntüsü.
    3. LicenceKey bilgileriniz. 
    4. 1 ve 3 adımlarında eklediğiniz izinlere dair ekran görüntüsü.
    5. 'C:\Windows\System32\drivers\etc\'içerisinde yer alan ‘hosts’ dosyasını.
Bu bilgileri içermeyen mailler öncelikli olarak yanıtlanmaz veya Destek Merkezimiz tarafından spam olmasını önlemek için yanıtlanmayabilir.  Yalnızca İngilizce mailler yanıtlanacaktır.