Lumion Bölüm 2 : Projenin Oluşturulması

02.01 - Güneş Doğrultusunun Ayarlanması (00:37)

Lumion'da güneş doğrultusu nasıl değiştirilir.

02.02 - Güneş Yüksekliğinin Ayarlanması (00:52)

Lumion'da güneş doğrultusu nasıl değiştirilir.

02.03 - Arazinin Değiştirilmesi (01:56)

Arazi fırçası kullanılarak tepeler ve vadilerin oluşturulması.

02.04 - Arazi Değiştirme Seçenekleri (00:40)

Arazi fırçası kullanılarak tepeler ve vadilerin oluşturulması.

02.05 - İnsan ve Hayvanların Oluşturulması (01:00)

İçerik kütüphanesinden insanları seçin ve çalışma alanına yerleştirin.

02.06 - Uçan Kuşlar Eklenmesi (01:12)

İçerik kütüphanesinden kuşları seçin ve çalışma alanına yerleştirin.

02.07 - Bir Su Düzlemi Eklenmesi (00:56)

Kendi göllerinizi oluşturmak için, arazide oluşturduğunuz boşlukları bir su düzlemi ile kapatın.

02.08 - Bir Okyanus Eklenmesi (01:19)

Programda bulunan okyanus özelliği ile bir kıyı şeridi oluşturun.

02.09 - Ateş Efektleri Eklenmesi (01:33)

Bir şömine modeline alev efektleri eklemek için içerik kütüphanesindeki özel efektleri kullanın.

02.10 - Duman Efektleri Eklenmesi (01:06)

Duman eklemek için içerik kütüphanesindeki özel efektleri kullanın.

02.11 - Işıkların Eklenmesi (02:01)

Modelinize spot ışıklar eklemek için içerik kütüphanesinden ışıkları kullanın.

02.12 - Işıkların Doğrultularının Ayarlanması (00:41)

Spot ışıkları belirli bir doğrultuya çevirmek için ışıkların hedef fonksiyonunu kullanın.

02.13 - Spot Işık Gölgelerinin Önizlemesi (00:59)

Performans nedenleri ile, editörde tüm ışık gölgeleri daima gösterilmez. Bir ışığı seçerek, gölgelerinin önizlemesini yapabilirsiniz.

02.14 - Elemanların Silinmesi (00:34)

Sahnedeki objeleri nasıl silebilirsiniz.

02.15 - Objelerin Çoğaltılması (00:39)

Sahnenizde mevcut durumda bulunan elemanların kopyalarını oluşturun.

02.16 - Obje Konumlarının Kilitlenmesi (00:52)

Objelerin konumlarını kilitleyerek, yanlışlıkla taşınmayacaklarından emin olun.

02.17 - Objelerin Taşınması (01:15)

Ekranda bulunan objelerin konumlarının değiştirilmesi.

02.18 - Obje Doğrultularının Hizalanması (00:37)

Farklı objelerin aynı doğrultuda olmalarının sağlanması.

02.19 - Obje Konumlarının Hizalanması (00:48)

Birden fazla objenin aynı konuma getirilmesi.

02.20 - Obje Doğrultusunun Randomize Edilmesi (00:41)

Yerleştirilmiş obje doğrultularının rastlantısal olarak ayarlanması.

02.21 - Birden Fazla Objenin Tek Defada Taşınması (01:20)

Birden fazla objenin bir grup olarak taşınmak üzere seçilmesi.

02.22 - Objelerin Aralıklarının Eşitlenmesi (00:48)

Bir grup objenin bir hatta eşit mesafelerle sıralanması.

02.23 - Çoklu Obje Seçimi (00:39)

Fare ile birden fazla objenin seçilmesi.

02.24 - Farklı Objelerin Seçilmesi (00:42)

Örneğin, bir ağaç ve bir araba gibi, farklı kategorilerden objeler birlikte nasıl seçilebilir.

02.25 - Işık Özelliklerinin Değiştirilmesi (01:29)

Bir ışığın özelliklerine nasıl erişilebilir ve özellikler nasıl değiştirilebilir.

02.26 - Araba Özelliklerinin Değiştirilmesi (00:51)

Bir araba modelinin renk seçeneklerine nasıl erişilebilir ve rengi nasıl değiştirilebilir.

02.27 - İşlemlerin Geri Alınması (00:44)

En son yaptığınız işlemi geri almak için geri al komutu kullanımı.

02.28 - Su Düzlemi Tipinin Değiştirilmesi (01:29)

Bir su düzleminin görünümünün değiştirilmesi.

02.29 - Katman Kullanımı (00:52)

Katmanlar, sahnenizin belirli bölümlerinin gösterilmesi veya saklanması için idealdirler. Çalışma esnasında daha yüksek performansa ulaşmak için de katmanların bu özelliğini kullanabilirsiniz.

02.30 - Bir Ada Oluşturulması ve Objelerin Yerleştirilmesi (01:29)

Bir ada oluşturulmasına basit bir bakış.

02.31 - Birden Fazla Objenin Tek Adımda Yerleştirilmesi (00:49)

Ağaç veya kayaları sahneye eklerken, tek tıklama ile 10 objeyi ekrana koyabilirsiniz. Bu eğitim videosu, bunun nasıl yapıldığını anlatmaktadır.

02.32 - Bir Model Çevresinde Dönme (00:58)

Kamerayı, sahnenizin objeleri çevresinde döndürün.  [O] tuşu, kameranın sahnede bir nokta hedeflemesi ve bu hedef nokta çevresinde dönmesini sağlar.

02.33 - Autumn Colors (00:45)

Change the color of vegetation. This feature is useful for creating autumn colors.

02.34 - Falling leaves (01:32)

Add falling leaves. This feature is useful to give the scene an autumn feeling.

02.35 - Fountains (00:58)

Placing fountains in Lumion.

02.36 - Grass Settings (00:57)

Configuring the grass function in Lumion.

02.37 - Random Plants (01:16)

When the grass function is enabled you can place randomly scattered rocks and small plants on the landscape.

02.38 - Mass Placement (01:41)

Multiple placement of objects. Mass placement can be used for all objects#44; making it fast and easy to place traffic on a road#44; create a forest#44; garden or a crowd of people.

02.39 - Node Replacement (01:05)

Place a copy of the current selected tree or light at the origin/pivot point of the objects in your selected imported file.

02.40 - Flexible Object Selection and Movement Mode (01:16)

A new object category filter has also been introduced in Move mode.

02.41 - Content Search function (00:54)

You can now search within every object category of your objects library. The function is currently available in English only.

02.42 - Mark imported models as terrain (00:58)

It is now possible to mark an imported model as a terrain. This will make the imported model behave more like the native Lumion terrain: It is possible to paint directly on to imported terrains without experiencing an offset between the brush and the surface. Moving multiple objects and ALT-copying multiple models will also follow the contours of the imported model.

02.43 - Paint on custom terrain (01:03)

If you marked an imported model as terrain.


Warning: Missing argument 1 for __(), called in /home/fgacomtr/destek.fga.com.tr/wp-content/themes/helpguru-childtheme/content.php on line 44 and defined in /home/fgacomtr/destek.fga.com.tr/wp-includes/l10n.php on line 201
Etiketler:

Leave A Comment?

You must be logged in to post a comment.