Lumion Bölüm 5 : Malzeme Kaplanması

05.01 - Malzemelerin Atanması (01:10)

Alınan modelinize malzemeleri nasıl atayabilirsiniz.

05.02 - Malzeme Değişikliklerinin İptal Edilmesi (00:47)

Malzeme değişiklikleri nasıl geri alınır ve son değişiklikleriniz nasıl iptal edilebilir.

05.03 - Malzeme Modifikasyonu (01:52)

Malzemelerin özelliklerini değiştirmek için malzeme paneli nasıl kullanılır.

05.04 - Malzeme Atamalarının Kaldırılması (00:34)

Malzemeleri, veri alımındaki hallerine nasıl geri döndürebilirsiniz.

05.05 - Malzemelerin Gizlenmesi (00:44)

Görünmez malzeme kullanarak, modelin istediğiniz bölümlerinin görünmez hale getirilmesi.

05.06 - Malzeme Setlerinin Kaydedilmesi (00:55)

Malzeme tanımlamalarını, sonradan yeniden kullanabilmek için kaydedin. Tüm tanımlamalar, modeldeki isimleri ile birlikte kaydedilirler. Modelin parçalarını yüklediğinizde, aynı isime sahip bölümler otomatik olarak doğru malzeme ayarlarını alırlar.

05.07 - Malzemenin Arazi İle Kaynaştırılması (00:56)

Alınan modelde arazinin bir bölümü mevcutsa, Lumion arazisi ile kaynaşması için özel bir malzeme ataması yapabilirsiniz.

05.08 - Cam Malzemesinin Kullanımı (01:08)

Cam malzemesinin kullanımı ve ayarlarının yapılması.

05.09 - Şelale Malzemesinin Kullanımı (01:08)

Modelinizin belirli bölümlerini akan su ve şelalelere dönüştürün.

05.10 - Işık Hareli Malzemeler (01:00)

Işımalı malzemeleri, ışık kaynakları veya neon ışıklar çevresinde hareler oluşturmak için kullanın.

05.11 - Glowing Materials (01:09)

Make a material glow#44; for example to create light bulbs and neon signs.

05.12 - Add Grass By Using Terrain Material (01:18)

By assigning the landscape material to your imported object you can render grass on parts of your model.

05.13 - Using The Standard Material (01:27)

Use the standard material as a way to apply your own textures. Use the alpha channel of your diffuse map as reflectivity#44; clipping or emissiveness mask.

05.14 - Adjust Material To Make It Appear Metallic (02:28)

Adjusting materials settings to turn a material into metal.

05.15 - Using The Water Material (01:50)

Using the water material.

05.16 - New user interface 'Materials' (00:47)

Lumion 5.3 now has its own material tab for quick access to adjust and change materials on your imported models.

05.17 - Automatic relief for imported images (01:19)

In Lumion 5.3 add a Color Map to a Standard material and this feature automatically generates the 3D Relief Map. It is possible to flip the direction of the Normal Map by clicking on the Flip Normal Map direction button.

05.18 - Use imported colors (01:22)

Use the imported colors of your model as the 'colorization' color for the 'standard' material in Lumion.


Warning: Missing argument 1 for __(), called in /home/fgacomtr/destek.fga.com.tr/wp-content/themes/helpguru-childtheme/content.php on line 44 and defined in /home/fgacomtr/destek.fga.com.tr/wp-includes/l10n.php on line 201
Etiketler:

Leave A Comment?

You must be logged in to post a comment.